Товкач Алла Михайлівна
Кредо: "поважати того, з ким спілкуєшся,
любити те, чим займаєшся"
Есе "МОЯ ПРОФЕСІЯ"
Вихователем-методистом я працюю лише два роки. І мої роздуми над особливостями професії навели на думку, що посада вихователя-методиста - це щось більше, ніж просто методист. Організовувати, моніторити, удосконалювати майстерність педагогів, забезпечувати якісний розвиток здобувачів дошкільної освіти - це обов'язки за нормативними документами. Пропонувати, радити, підтримувати, допомагати - за покликом серця, за потребою душі.
Маючи за плечима значний досвід педагогічної та методичної роботи, розумію, що і самій вчитися доведеться щодня, щохвилини. Я раджусь з педагогами, прислухаюсь до колективної думки і пропозицій колег. Використовуючи свій управлінський досвід та їх креативність, намагаюсь створювати ситуації успіху для кожного вихователя. Своє головне завдання бачу в пошуку форм, методів, прийомів, які допомогли б кожному педагогові знайти свій стиль, проявити талант і майстерність.
Сьогодні з упевненістю можу сказати: я люблю свою професію. Мені приємно спілкуватися з педагогами, дітьми та їх батьками.
Моя робота не рутинна і не одноманітна, а творча. Хоча і потребує зусиль і значних затрат часу, але і дає можливість пізнавати нове, розширювати світогляд, черпати наснагу в довірі колег, у дитячій безпосередності вихованців.
Від цікавого до обов'язкового, від обов'язкового - до захопливого.... Ось такий трудовий день вихователя-методиста!
Підвищення кваліфікації
Кредо: "поважати того, з ким спілкуєшся,
любити те, чим займаєшся"
Есе "МОЯ ПРОФЕСІЯ"
Вихователем-методистом я працюю лише два роки. І мої роздуми над особливостями професії навели на думку, що посада вихователя-методиста - це щось більше, ніж просто методист. Організовувати, моніторити, удосконалювати майстерність педагогів, забезпечувати якісний розвиток здобувачів дошкільної освіти - це обов'язки за нормативними документами. Пропонувати, радити, підтримувати, допомагати - за покликом серця, за потребою душі.
Маючи за плечима значний досвід педагогічної та методичної роботи, розумію, що і самій вчитися доведеться щодня, щохвилини. Я раджусь з педагогами, прислухаюсь до колективної думки і пропозицій колег. Використовуючи свій управлінський досвід та їх креативність, намагаюсь створювати ситуації успіху для кожного вихователя. Своє головне завдання бачу в пошуку форм, методів, прийомів, які допомогли б кожному педагогові знайти свій стиль, проявити талант і майстерність.
Сьогодні з упевненістю можу сказати: я люблю свою професію. Мені приємно спілкуватися з педагогами, дітьми та їх батьками.
Моя робота не рутинна і не одноманітна, а творча. Хоча і потребує зусиль і значних затрат часу, але і дає можливість пізнавати нове, розширювати світогляд, черпати наснагу в довірі колег, у дитячій безпосередності вихованців.
Від цікавого до обов'язкового, від обов'язкового - до захопливого.... Ось такий трудовий день вихователя-методиста!
Підвищення кваліфікації
Організація та участь у конкурсах педмайстерності
колективні:
- Фестиваль-конкурс "Дошкільний навчальний заклад - осередок історії та традицій рідного краю"
- Всеукраїнський фестиваль-огляд кращого досвіду з організації просвіти батьків вихованців ДНЗ "Джерело батьківських знань"
особисті
УІ Всеукраїнський конкурс "Творчий вчитель - обдарований учень" в номінації "Розвиток дошкільника"
Відзнаки та заохочення
колективу
Індивідуальна облікова картка
педагогічного
працівника Талалаївського дитячого
ясел-садка "Сонечко"
Прізвище, ім’я,
по батькові
|
Посада
|
Освіта
|
Педстаж
|
Дата проходження
підвищення кваліфікації
|
Дата
попередньої атестації
|
Результати
попередньої атестації
|
|
Товкач
Алла Михайлівна
|
Вихователь-
методист
|
вища
|
24
|
16-27. 04. 2018р.
|
2014 р.
|
І категорія
|
|
Навчаль-
ний рік
|
Контрольно-аналітична
діяльність
|
Участь у методичній роботі
(форми та зміст
заходів)
|
Опрацьована
література
|
||||
2016-2017
|
1. Стан роботи з патріотичного виховання дітей
дошкільного віку (за результатами тематичного вивчення)
2.
Вивчення стану роботи щодо виховання культурно-гігієнічних навичок дітей
старшого дошкільного віку
3.Результативність
проведення моніторингу рівня
оволодіння розвивально-виховними завданнями дітьми
старших груп та
їх готовності до навчання
у школі.
|
Виступи на
педраді:
1. Освіта для
сталого розвитку – новий напрям у сучасній освіті та роботі дошкільного
закладу.
2. Ефективні
організаційні форми та методи педагогічного впливу з виховання у дошкільників патріотичних почуттів.
Семінари:
1.Емпауермент-педагогіка мотивації і
натхнення до дії
Мета та
основні принципи емпауермент-педагогіки
2.Сучасні здоров'язберігаючі
технології в дошкільному навчальному закладі.
3.Психолого-педагогічні особливості
виховання патріотичних почуттів у
дітей дошкільного віку.
Педгодини:
1.«Планування та проведення роботи по формуванню знань з БЖД»
2. «Створення предметно-розвивального середовища в групах ДНЗ»
3. «Валеологічне
виховання в процесі організованої й самостійної предметно-практичної
діяльності дітей»
Консультації:
1.«Взаєморозуміння
у роботі вихователя та помічника вихователя»
2. «Організація
трудової діяльності дошкільника в
літній період»
|
Богуш А.М. «Українське народознавство в
дошкільному закладі»
Лозинська Є.Ф. «Українське народознавство
дітям дошкільного віку.
Вільчковський Е.С.« Організація рухового
режиму дітей у дошкільних навчальних закладах»
Калуська Л.В. «Дошкільне тіловиховання.
Вплив рухової активності на здоров'я дитини дошкільного віку»
Калуська Л. В. «Дивокрай.»
|
||||
2017-2018
|
1. Стан роботи з охорони здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей
дошкільного віку (за результатами тематичного вивчення)
2. Аналітична довідка: «Організація праці в природі (за
результатами перевірки)».
3. Результативність
проведення моніторингу рівня
оволодіння розвивально-виховними завданнями дітьми
старших груп та
їх готовності до навчання
у школі.
4. Використання
різноманітних форм педагогічного просвітництва батьків.
|
І. Виступи на педраді
1.Особливості
трудової діяльності дитини на різних етапах дошкільного дитинства .
2. Напрямки
освітньо-виховної роботи, види діяльності та форми організації
навчально-виховного процесу з ОБЖД в закладі
Методичне
об’єднання
Доповідь
«Умови, особливості та шляхи формування екологічних уявлень у дітей раннього
віку»
Семінар-практикум
1.Науково-методичні засади
навчального курсу «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку» та шляхи
його реалізації.
2.Особливості розгортання проектної діяльності з трудового
виховання у роботі з дошкільниками.
3.
Педагогічна взаємодія вихователя і дітей з метою попередження явищ, що
завдають шкоди здоров’ю.
4. Завдання та роль
корекційно-компенсаційних технологій у роботі з дошкільниками.
Педагогічні години
1Форми планування
навчально – виховного
процесу в ДНЗ. 2.
Рекомендації для педагогів щодо створення психологічно комфортного
середовища для кожної дитини в групі дитсадка. 3.Формування у дошкільнят
національно-культурної ідентичності, національно-патріотичного світогляду. 4.Економічне
виховання дітей старшого дошкільного віку
Консультації:
« Гурткова
робота як засіб розвитку творчої особистості дитини дошкільного віку»
2
«Конструювання як технологія розвитку активного мовлення дошкільників»
Творча
група "Формування
національного мовно-культурного простору в закладі дошкільної освіти »
|
Богініч О.Л. «Фізичне виховання
дошкільників засобами гри»
Бойченко Т.Є.
«Бережи себе малюк!» ,навч.пос.
Денисенко Н. Ф. «Через рух – до здоров'я»
Кочерга О. «Психофізіологія дітей 6- року
життя»
Любарова В. М. «Найменшим про найменших»
Швайка Л.А. «Організація оздоровчої роботи
в ДНЗ»
|
||||
2018-2019
|
1.
„Результати оперативно-оглядового
контролю щодо пдготовки
вікових груп до нового
навчального року.”
2. «Організація господарсько- побутової
праці у групах середнього дошкільного віку
3. Рівень
сформованості культурно-
гігієнічних навичок дітей
молодшого дошкільного віку
4. Результати моніторингу рівня
оволодіння розвивальними завданнями
дітьми старшої групи
та їх готовності до навчання
у школі.
|
Виступи на
педраді
1.«Системна організація трудової діяльності дітей
дошкільного віку - основа їхнього
соціального розвитку»
2. Як
підготувати дитину до навчання в новій українській школі?
Методичне об’єднання «Створення
оптимальних умов для прогулянки»
Семінари-практикуми:
1.
«Позиція і роль вихователя в освітньому процесі для сталого розвитку»
2. Напрямки
роботи із формування адекватної самооцінки та
успішної соціалізації старших дошкільників.
Теоретичний семінар «Виховання
совісті як моральної самосвідомості дитини дошкільного віку» Педгодини: 1.Етапи та принципи підготовки педагога до
організованої освітньої діяльності.
2.«Інтелект-карти в діяльності вихователя». 3. «Квест: досліджуємо, граємо,
усе про все вивчаємо»
Консультації:
1. « Адаптація дитини в ЗДО»
2. «Ігри та вправи для першого етапу
входження дитини в колектив»
3.
« Ігрова діяльність дошкільників»
Творча
група "Формування
національного мовно-культурного простору в закладі дошкільної освіти »
|
Андрущенко
Т.К. «Формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей старшого
дошкільного віку»
Богуш
А.М. «Вчимося розповідати»
Гавриш
Н.В., Пометун О.І. «Дошкільникам – освіта для сталого розвитку»
Покроєва
Л.Д. «Трудове виховання дошкільників»
Синекоп Л. «Метод проектів за ідеями С.
Русової»
Яловська
О.О. «Українські народні дитячі рухливі ігри, забави та розваги»
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий