Сторінки

ПРО СЕБЕ

Товкач Алла Михайлівна 

 Кредо: "поважати того, з ким спілкуєшся,
              любити те, чим займаєшся"



                                          
                                       Есе  "МОЯ ПРОФЕСІЯ"
Вихователем-методистом  я працюю лише два роки.    І мої роздуми над особливостями професії навели на думку, що посада вихователя-методиста - це щось більше, ніж просто методист. Організовувати, моніторити, удосконалювати майстерність педагогів, забезпечувати якісний розвиток здобувачів дошкільної освіти - це обов'язки за нормативними документами. Пропонувати, радити, підтримувати, допомагати - за покликом серця, за потребою душі. 
      Маючи за плечима значний досвід педагогічної та методичної роботи, розумію, що і самій вчитися доведеться щодня, щохвилини. Я раджусь з педагогами, прислухаюсь до колективної думки і пропозицій колег. Використовуючи свій управлінський досвід та їх креативність, намагаюсь створювати ситуації успіху для кожного вихователя. Своє головне завдання бачу в пошуку форм, методів, прийомів, які допомогли б кожному педагогові знайти свій стиль, проявити талант і майстерність.
     Сьогодні з упевненістю можу сказати: я люблю свою професію. Мені приємно спілкуватися з педагогами, дітьми та їх батьками.
Моя робота не рутинна і не одноманітна, а творча. Хоча і потребує зусиль і значних затрат часу, але і дає можливість пізнавати нове, розширювати світогляд, черпати наснагу в  довірі колег,  у дитячій безпосередності  вихованців.
     Від цікавого до обов'язкового, від обов'язкового - до захопливого.... Ось такий трудовий день вихователя-методиста!


                                     Підвищення кваліфікації




Організація та участь у конкурсах педмайстерності

                   колективні:
- Фестиваль-конкурс "Дошкільний навчальний заклад - осередок історії та традицій рідного краю"
- Всеукраїнський фестиваль-огляд кращого досвіду з організації просвіти батьків вихованців ДНЗ "Джерело батьківських знань"
                           
                       особисті
УІ Всеукраїнський конкурс "Творчий вчитель - обдарований учень" в номінації "Розвиток дошкільника"

          Відзнаки та заохочення 
                   колективу



                      особисті




  Індивідуальна облікова картка
педагогічного працівника Талалаївського  дитячого ясел-садка "Сонечко"

Прізвище, ім’я,
по батькові
Посада
Освіта
Педстаж
Дата проходження
підвищення кваліфікації
Дата
попередньої атестації
Результати
попередньої атестації
Товкач Алла Михайлівна
Вихователь- методист
вища
24
 16-27. 04. 2018р.
        2014 р.
 І категорія
Навчаль-
ний рік
Контрольно-аналітична діяльність
Участь  у методичній роботі
(форми та зміст заходів)
Опрацьована література


2016-2017

1. Стан роботи з патріотичного виховання дітей дошкільного віку (за результатами тематичного вивчення)

2. Вивчення стану роботи щодо виховання культурно-гігієнічних навичок дітей старшого дошкільного віку

3.Результативність   проведення  моніторингу    рівня  оволодіння розвивально-виховними завданнями     дітьми    старших  груп    та  їх  готовності до  навчання  у   школі.

 Виступи на педраді:
1. Освіта для сталого розвитку – новий напрям у сучасній освіті та роботі дошкільного закладу.
2. Ефективні організаційні форми та методи педагогічного впливу з виховання у дошкільників патріотичних почуттів.
Семінари:
 1.Емпауермент-педагогіка мотивації і натхнення до дії
Мета та основні принципи емпауермент-педагогіки
2.Сучасні здоров'язберігаючі технології в дошкільному навчальному закладі.
3.Психолого-педагогічні особливості виховання патріотичних почуттів  у дітей дошкільного віку.
Педгодини:
1.«Планування та проведення роботи по формуванню знань з БЖД»
2. «Створення предметно-розвивального середовища в групах ДНЗ»
3. «Валеологічне  виховання в процесі організованої й самостійної предметно-практичної діяльності дітей»
Консультації:
1.«Взаєморозуміння у роботі вихователя та помічника вихователя»
2. «Організація трудової діяльності  дошкільника  в  літній  період»

Богуш А.М. «Українське народознавство в дошкільному закладі»

Лозинська Є.Ф. «Українське народознавство дітям дошкільного віку.

Вільчковський Е.С.« Організація рухового режиму дітей у дошкільних навчальних закладах»

 Калуська Л.В. «Дошкільне тіловиховання. Вплив рухової активності на здоров'я дитини дошкільного віку»

Калуська Л. В. «Дивокрай.»




2017-2018

1. Стан роботи з охорони здоров’я  та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку (за результатами тематичного вивчення)

2. Аналітична довідка:  «Організація праці в природі (за результатами перевірки)».
3. Результативність   проведення  моніторингу    рівня  оволодіння розвивально-виховними завданнями     дітьми    старших  груп    та  їх  готовності до  навчання  у   школі.
4. Використання різноманітних форм педагогічного просвітництва батьків.
І. Виступи на педраді
1.Особливості трудової діяльності дитини на різних етапах дошкільного дитинства .
2. Напрямки освітньо-виховної роботи, види діяльності та форми організації навчально-виховного процесу з ОБЖД в закладі
Методичне об’єднання
Доповідь «Умови, особливості та шляхи формування екологічних уявлень у дітей раннього віку»
 Семінар-практикум
  1.Науково-методичні засади навчального курсу «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку» та шляхи його реалізації.
   2.Особливості розгортання проектної діяльності з трудового виховання  у роботі з дошкільниками.
3. Педагогічна взаємодія вихователя і дітей з метою попередження явищ, що завдають шкоди здоров’ю.                     4. Завдання та роль корекційно-компенсаційних технологій у роботі з дошкільниками.
Педагогічні години                                                                
1Форми планування  навчально – виховного  процесу  в ДНЗ.    2.  Рекомендації для педагогів щодо створення психологічно комфортного середовища для кожної дитини в групі дитсадка. 3.Формування у дошкільнят національно-культурної ідентичності, національно-патріотичного світогляду. 4.Економічне виховання дітей старшого дошкільного віку
Консультації:
« Гурткова робота як засіб розвитку творчої особистості дитини дошкільного віку»
2 «Конструювання як технологія розвитку активного мовлення дошкільників»
Творча група "Формування національного мовно-культурного простору в закладі дошкільної освіти »



Богініч О.Л. «Фізичне виховання дошкільників засобами гри»

Бойченко Т.Є. «Бережи себе малюк!»  ,навч.пос.

Денисенко Н. Ф. «Через рух – до здоров'я»

 Кочерга О. «Психофізіологія дітей 6- року життя»

Любарова В. М. «Найменшим про найменших»


Швайка Л.А. «Організація оздоровчої роботи в ДНЗ»



2018-2019


1. „Результати оперативно-оглядового  контролю  щодо  пдготовки  вікових  груп до  нового  навчального  року.”

2. «Організація господарсько- побутової праці у групах середнього дошкільного віку

3. Рівень  сформованості  культурно- гігієнічних  навичок  дітей  молодшого дошкільного  віку
4. Результати моніторингу    рівня  оволодіння розвивальними завданнями     дітьми    старшої  групи   та  їх  готовності до  навчання  у   школі.

 Виступи на педраді
1.«Системна організація трудової діяльності дітей дошкільного віку -  основа їхнього соціального розвитку»
2. Як підготувати дитину до навчання в новій українській школі?

   Методичне об’єднання                                      «Створення оптимальних умов для прогулянки» 
   Семінари-практикуми:                                                    1. «Позиція і роль вихователя в освітньому процесі для сталого розвитку»                                                                                             2.  Напрямки роботи із формування адекватної самооцінки та  успішної соціалізації старших дошкільників.
 Теоретичний семінар «Виховання совісті як моральної самосвідомості дитини дошкільного віку»                      Педгодини:                                                                 1.Етапи та принципи підготовки педагога до організованої освітньої діяльності.                                                                    2.«Інтелект-карти в діяльності вихователя».                                   3. «Квест: досліджуємо, граємо, усе про все вивчаємо»
Консультації:
  1. « Адаптація дитини в ЗДО»
 2. «Ігри та вправи для першого етапу входження дитини в колектив»
3. « Ігрова діяльність дошкільників» 
Творча група "Формування національного мовно-культурного простору в закладі дошкільної освіти »



Андрущенко Т.К. «Формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей старшого дошкільного віку»

Богуш А.М. «Вчимося розповідати»

Гавриш Н.В., Пометун О.І. «Дошкільникам – освіта для сталого розвитку»

Покроєва Л.Д. «Трудове виховання дошкільників»

Синекоп Л. «Метод проектів за ідеями С. Русової»

Яловська О.О. «Українські народні дитячі рухливі ігри, забави та розваги»


Комментариев нет:

Отправить комментарий