ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОГУЛЯНКИ
|
Освітньо – виховні завдання прогулянки:
Ø Оздоровлення
дітей.
Ø Фізичний
розвиток.
Ø Розвиток
самостійності.
Ø Розширення
кругозору.
Ø Ознайомлення
з навколишнім світом.
Ø Виховання
естетичних почуттів, культури поведінки.
Структура
прогулянки:
Ø різноманітні
спостереження;
Ø трудова
діяльність дітей;
Ø ігрова
діяльність (рухливі ігри (2-3 гри великої рухливості, 2-3 малої та середньої
рухливості; не менше двох дидактичних ігор);
Ø індивідуальна
робота за різними напрямками розвитку вихованців;
Ø самостійна
діяльність дітей.
Послідовність
структурних компонентів може варіюватися залежно від попередньої освітньої
діяльності:
Ø якщо діти перебували на
занятті, що вимагає підвищеної пізнавальної активності і розумової напруги, то
спочатку прогулянки проводяться рухливі ігри,
пробіжки, потім - спостереження.
Ø Якщо до прогулянки було фізкультурне
або музичне заняття, то прогулянка починається з спостереження або спокійної гри.
Ø Кожен з обов'язкових компонентів
прогулянки триває від 7 до 15 хв.
Взимку рекомендуються
прогулянки:
Ø для
дітей груп раннього віку і молодших груп до -12 С;
Ø для
дітей середніх груп до -15 С;
Ø для
дітей старших груп до -20 С.
Планування змісту діяльності дітей
на прогулянці залежить від:
Ø пори року, погоди;
Ø видів безпосередньо
освітньої діяльності, що передують;
Ø інтересів, віку
вихованців і будується з урахуванням основних компонентів прогулянки.
Комментариев нет:
Отправить комментарий