Сторінки

воскресенье, 22 января 2017 г.

Організація прогулянки



ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОГУЛЯНКИ

У режимі дня дошкільного закладу передбачаються дві прогулянки: у першій половині дня та у другій.

Освітньо – виховні  завдання прогулянки:
Ø Оздоровлення дітей.
Ø Фізичний розвиток.
Ø Розвиток самостійності.
Ø Розширення кругозору.
Ø Ознайомлення з навколишнім світом.
Ø Виховання естетичних почуттів, культури поведінки.

Структура прогулянки:
Ø різноманітні спостереження;
Ø трудова діяльність дітей;
Ø ігрова діяльність (рухливі ігри (2-3 гри великої рухливості, 2-3 малої та середньої рухливості; не менше двох дидактичних ігор);
Ø індивідуальна робота за різними напрямками розвитку вихованців;
Ø самостійна діяльність дітей.

Послідовність структурних компонентів може варіюватися залежно від попередньої освітньої діяльності:
Ø якщо діти перебували на занятті, що вимагає підвищеної пізнавальної активності і розумової напруги, то спочатку прогулянки проводяться рухливі ігри, пробіжки, потім - спостереження.
Ø Якщо до прогулянки було фізкультурне або музичне заняття, то прогулянка починається з спостереження або спокійної гри.
Ø Кожен з обов'язкових компонентів прогулянки триває від 7 до 15 хв.

Взимку рекомендуються прогулянки:
Ø для дітей груп раннього віку і молодших груп до -12 С;
Ø для дітей середніх груп до -15 С;
Ø для дітей старших груп до -20 С.

Планування змісту діяльності дітей на прогулянці залежить від
Ø пори року, погоди;
Ø видів безпосередньо освітньої діяльності, що передують;
Ø інтересів, віку вихованців і будується з урахуванням основних компонентів прогулянки.

Комментариев нет:

Отправить комментарий